zaterdag 10 november 2012

Het Kloppend Onderwijshart van Fontys Pabo Veghel


Tijdens de officiĆ«le opening van het nieuwe gebouw van Fontys Hogeschool Kind & Educatie Pabo Veghel werd een nieuwe traditie in het leven geroepen: de uitreiking van ‘Het kloppend Onderwijshart’.
Dit tiffany-glas-hart, ontworpen door Pedagogiek docente Claske Kordelaar, zal uitgereikt worden aan mensen die een groot hart hebben voor kinderen, passie voor het onderwijs en daar een zichtbare bijdrage aan hebben geleverd. 
 
De eerste twee harten werden op 9 november in bruikleen gegeven aan Caroline van den Elsen, Wethouder gemeente Veghel en Wilma de Koning, lid van college van bestuur van Fontys Hogescholen. Zij gaan namens Fontys Pabo Veghel hun ogen en oren goed de kost te geven en deze eerste twee harten binnen een jaar uitreiken aan mensen die zij geschikt achten.
 
 

1 opmerking:

  1. beste Wilma,

    mijn naam is Anita Kuijpers en ik werk bij Fontys Hogeschool Pedagogiek in Den Bosch. Met enkele collega's organiseer ik een werkconferentie voor onze derdejaars studenten op 20 maart a.s. Daarvoor ben ik op zoek naar iemand die de dag wil openen met een inspirerend woordje, passend bij het brede thema "opvoeden voor de toekomst" . Zou je bereid zijn om dit te doen?
    ik hoor het heel graag!

    vriendelijke groet,

    Anita Kuijpers
    a.kuijpersvanrooij@fontys.nl
    tel. 06-46165887

    BeantwoordenVerwijderen